Suomi soi – Fin(sk)musik

Illan kaunein ja koskettavin kappale – Pikkusisko

Posted on: 25 syyskuu 2008

Ketä nämä laulajat ovat? Mikä koskettava kappale… kyyneleet tulee silmiin väkisin..

13 vastausta to "Illan kaunein ja koskettavin kappale – Pikkusisko"

Kyyneleet tulee kun tätä kuuntelee,vaihdoin vain ajatuksissani laulun pikkuveljelleni.

Kyseessä on No Man’s Bandin biisi pikkusisko feat Cata Mansikka-aho, sanat löytyy alla olevasta osoitteesta ja biisi levyltä Sielunvoittaja (2005):

http://www.nmb.fi/sanat/sielunvoittaja/pikkusisko.html

Minun suomenkielli on huono .niin minä sanon ruotsenkiellelä….
Det här är en av de vackraste texter jag hört ,vem är det som gjort detta? Helt underbatr!!!!!

parempaa ei voi olla!!! ketkä laulaa??

Kitoos etä lauloie tämän laulun meille,se ota hetyti ison palan sydämessän / A

Laita kuulokkeet korville, ota rento asento ja kuuntele. Ihaninta, mitä olen koskaan kuunnellut.
Tippa tulee silmään ja sydän pysähtyy.

makkoukko

Mun isoveli soitti hiljaittain mulle puhelimella ja pyysi mun kuuntelemaan..tää biisi tuli sieltä ja mulla monta kyyneltä! Aivan ihana biisi…

Kuuntelin sanoja, mikä sanoitus, tosi koskettava tarina.

kyyneleet vain valuu. Kerka kaikkiaan uskomaton

aivan uskomaton… miten ihana

ihana

Harmitta vaan kun olen se pienin sisko. Jos vaikka esikoiselle???

tämä on jotain elämää suurempaa. kyyneleet vain valuu…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Artistit

Täällä on käynyt

  • 771,797 Suomalaisen musiikin ystävää
